´

50kg ska med hem till Sverige

Publicerad 2014-06-14 17:18:00 i Allmänt,

Det känns väldigt konstigt att jag flyger tillbaka till Sverige i morgon. Ska bli underbart att träffa min pojkvän igen och svensk sommar är inte så pjåkigt.
 
Men. Det kommer ta tid, tid att vänja sig vid vardagslivet i Sverige. Shanghai är totalt annorlunda och jag trivs här överförväntan. Nu är det dock dags för nya utmaningar... 
 
I kväll har jag haft världens träningspass. Inte det lättaste att få ner allt i två resväskor. Tacka vet jag att jag fick lägga lite i min kompis väska. 
 
Och bloggen. Det kommer nästa vecka dyka upp två avslutande blogginlägg, en Shanghai guide och en om hur min resa och upplevelse här har varit. Sedan då? Ja då har denna bloggen uppfyllt sitt syfte, berätta om mitt liv som student i Shanghai. I framtiden kanske det kommer en uppföljare "business in Shanghai" eller "student in XXX". För resa, upptäcka nya städer, länder och träffa nya människor, är absolut det bästa jag vet! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Magda

Magda

Mitt namn är Magda Hörndahl, Göteborgare som studerar bachelor i ekonomi & IT på University of Shanghai for Science and Technology. Förutom plugga kommer jag utforska staden till max och bjuda er på massor med bilder & tips .......................................................................................... Kontakt: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela