´

Just 10 days left!

Publicerad 2014-06-04 13:58:42 i Allmänt,

Datorn är bort prioriterad mina sista tio dagar i Shanghai, så dagliga uppdateringar kommer jag inte bjuda på förens jag är i Sverige igen, 15 juni. Men då ska jag avsluta denna bloggen med dunder och brak! ! Har fått en hel del mail av er läsare och tänkte bland annat besvara dessa frågor här på bloggen så att alla får ta del, samt så kommer jag ge er mina absolut bästa tips inför er kommande Shanghai resa, för visst måste ni någon gång åka hit, det är en grym stad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Magda

Magda

Mitt namn är Magda Hörndahl, Göteborgare som studerar bachelor i ekonomi & IT på University of Shanghai for Science and Technology. Förutom plugga kommer jag utforska staden till max och bjuda er på massor med bilder & tips .......................................................................................... Kontakt: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela