´

Happy

Publicerad 2014-05-30 13:41:09 i Allmänt,

Veckans alla tentor skrivna, eller rättare sagt terminens alla tentor är skrivna. Nu är det bara en presentation och inlämning kvar detta läsåret i Shanghai. I morgon kommer mina två kompisar som gör internship i Beijing till mig och stannar tills på tisdag. Ska bli riktigt roligt. Och nästa helg kommer min fina vän enda från sverige till mig för att spendera mina sista 8 dagar i Shanghai. Så jag har fullt upp med massor med roligheter. Klämma ut det sista på mitt fantastiska år här. 
Om ungefär exakt 1 år är det jag som tar examen. Längtar. På bilden ser ni USST:s exmensfotografering!

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2014-05-31 23:33:14

Får ni också en sån examen med hattar och så i Kina eller slutar ni bara? :) Går själv imit13

Svar: Vi slutar bara tyvärr, Sverige borde införa hattar och dräkt!!
Magda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Magda

Magda

Mitt namn är Magda Hörndahl, Göteborgare som studerar bachelor i ekonomi & IT på University of Shanghai for Science and Technology. Förutom plugga kommer jag utforska staden till max och bjuda er på massor med bilder & tips .......................................................................................... Kontakt: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela